Operations planner στο Qatar.

Δείτε όλες τις αγγελίες από foris
nopic

Περιγραφή

Ζητείται Operations planner, για μόνιμη εργασία, στο αναπτυσσόμενο σύστημα μεταφορών στη Doha του Qatar. Αρμοδιότητες: Προγραμματισμός, συντονισμός έργου βάσει συστήματος μεταφορών και roster προσωπικού. Επεξεργασία και προσαρμογή χρονοδιαγραμμάτων και roster προσωπικού για τους οδηγούς του τραμ. Διαμόρφωση χρονοδιαγράμματος για τις εργασίες συντήρησης στην κύρια γραμμή. Διαχείριση στοιχείων βάσει των εκθέσεων για την επιβατική κίνηση, τα έσοδα και την κατανάλωση ενέργειας. Βοήθεια στις έρευνες για τη βελτίωση των επιχειρηματικών σχεδίων. Προσόντα: Άπταιστα Αγγλικά. Επιθυμητά Αραβικά. Αποδεδειγμένη εμπειρία, τουλάχιστον 3 ετών, στον σχεδιασμό έργων καθώς και στην διαχείριση roster, κατά προτίμηση σε περιβάλλον σιδηρόδρομων ή λεωφορείων. Πολύ καλή γνώση εργαλείων του Microsoft Office. Έγκυρο δίπλωμα οδήγησης. Αναγνωρισμένο πτυχίο τουλάχιστον 3ετούς εκπαίδευσης τεχνικού τομέα.Αποστολή βιογραφικών ΜΟΝΟ με φωτογραφία στο foris@foris.gr .

Επικοινωνία

Αναζήτηση


Θέσεις Εργασίας

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ

Βάλτε την επαγγελματική σας εξέλιξη σε αξιόπιστα χέρια. 

Έχουμε αποκλειστικές επαφές με εργοδότες και ένα μεγάλο εθνικό και διεθνές δίκτυο. 

Σας συμβουλεύουμε και σας καθοδηγούμε σε όλη την πορεία της διαδικασίας.

Είπαν για εμάς

Το γραφείο Φόρης με βοήθησε να βρώ γρήγορα και αξιόποιστα το προσωπικό που χρειαζόμουν για το εστιατόριο μου. Σας Ευχαριστώ.Γιώργος... Περισσότερα

21-10-2013

Το γραφείο Φόρης με βοήθησε να βρώ γρήγορα και αξιόποιστα το προσωπικό που χρειαζόμουν για το εστιατόριο μου. Σας Ευχαριστώ.Γιώργος... Περισσότερα

16-10-2013

  • 1
  • 2

Σχόλια πελατών

Μετά το έμφραγμα της μητέρας μου όλα αλλάξαν . Αναγκαστήκαμε να βάλουμε ένα ξένο άνθρωπο στο σπίτι να την προσέχει... Περισσότερα

04-12-2013

Σαν εργαζόμενη γυναίκα με 3 παιδιά σας είμαι ευγνώμων για την μπέιμπι σίτερ που μου στείλατε !!! με σώσατε πραγματικά... Περισσότερα

04-12-2013

Δεν είχα χρόνο να μπώ στην διαδικασία των αγγελιών και της επιλογής οικιακής βοηθού, πραγματικά η διαδικασία στο γραφείο σας... Περισσότερα

04-12-2013

  • 1
  • 2
  • 3