Πώς πρέπει να διαχειρίζομαι το εργασιακό μου άγχος;

Όποιος εργαζόμενος ή διοικητικό στέλεχος πει ότι δεν το έχει νιώσει θα είναι ψέματα.

Είναι στην φύση μας όταν συμβαίνει κάτι που είναι “έξω από τα νερά” μας να μας αγχώνει και να επικρατεί ένας ψυχολογικός πανικός.

Πάντως, Θα σας πώ ότι το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα λύσει κανένα ζήτημα μας ο πανικός και το άγχος. θα σας πρότεινα το εξής για την στιγμή της κρίσης. Δοκιμάστε να αφιερώσετε 10-20 δευτερόλεπτα με εισπνοές ώστε να συγκεντρώνεστε στον εαυτό σας.

Μετά αρχίστε να θέτετε προτεραιότητες και δείτε με ποια σειρά πρέπει να γίνουν οι εργασίες σας. Ξεκινήστε με αυτές που σας παίρνουν λιγότερο χρόνο και έτσι θα νιώσετε ότι ολοκληρώνετε περισσότερες εργασίες από το πλάνο σας.

Προσπαθήστε να μειώσετε την ένταση των συναισθηματικών σας αντιδράσεων και να έχετε θετική στάση στην εργασία σας. Οφείλετε να βοηθήσετε τον εαυτό σας να ανταπεξέλθει σε κάθε κατάσταση  που σας δημιουργεί άγχος.

Μικρά πεντάλεπτα διαλείμματα θα σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε  πίνοντας μια γουλιά καφέ, ένα ποτήρι νερό ή μια βόλτα στο μπαλκόνι του γραφείου.

Καλή επιτυχία.